01 November, 2010

Siri bercakap dengan Jin

Jam 10 pagi, 31/10/2010

"Wahai Anuar, dan janganlah kamu melakukan perkara perkara yang membazirkan waktu mudamu. Pada malam ini, Marilah kita bersama sama pergi ke pesta konvo. Meraikan kejayaanku sambil mencuci mata. Maka bertebaran lah kamu di bumi UUM ini.." Titah Bram kepada gua.

"Nak pergi pukul berapa? Kalau boleh kita tidur dulu la, penat sungguh." Ketika itu jam gua menunjukkan jam 10 pagi.

"Hmm..right..right.. Malam ni kita gerak pukul 9, makan malam sekali!"  Bram bersetuju dengan cadangan gua. Rooney hanya mengangguk tanpa banyak soal.

Jam 1205 pagi, 1/11/2010

"Wahai Anuar, dan janganlah kamu terasa hati dengan sikap dan perbuatan Bram itu. Kelak kamu sendiri tidak akan beroleh manfaat!" Rooney menasihati gua yang masih kelihatan sebak.

Gua tengok Bram masih kekal tidur dari pagi tadi. Tak bangun bangun! Sungguh! Lu memang Penunggu UUM. A+ gua kasi ke lu! 2 Jari atah Pale!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila Sila..